Zynpksmrekz Ozzseda hifa görmüştüm bir yerde anlamı mekkenin en güzel gösterişli ve sadece ALLAH’ın rızasını kazanmak için yaşayan Müslüman kadın demekmiş kuran da geçmiyor ama.
Eriminannesi Ozzseda ben ikra ismini çok seviyorum kız olursa ikra koyacağım inşallah 🥰 Saba ismi de çok güzel kuranda geçmiyor ama sabah ezanının okunma makamı ve ben sabah ezanının makamına bayılırım
Vilkir Benim kızım olsaydı adını ecre naz koymayı düşünüyordum ecre bin suresi. Vardı Kur’an da da geçen bir isim di
beyzanur_kbn Ahsen geçiyor kuranda ben Ahsen Hüma koyacağım 😊 Asel,Beyza,Ebrar,Ecrin,Ravza, Zümra bunlar hem kuran da geçiyor hem cok guzel manalari var😊
Emine_clk01 beyzanur_kbn ben de ahsen düşünüyordum annem söylemesi zor dedi kimse ahsen demez h harfinden dolayı dedi asen derlermiş güya caymak üzereyim
beyzanur_kbn Olyb cok teşekkür ederim bilgilendirmeniz icin😊 bende arapça okumuş birisi olarak araştırdım bir sakıncası yok koymanın 😊
beyzanur_kbn Emine_clk01 bende ilk basta Ebrar Hüma düşünüyordum her duyan ay o ne olmamis ebrar olmaz Hüma guzel değil deyip durdular Hüma yi cok seviyorum vazgecmedim ama ebrardan gercekten soguttular beni hafsa ve ahseni cok begeniyordum ama hafsa koy o guzel deyip durdular bende sirf benim dedigimi koydu demesinler diye cok sevdigim diger isim Ahsene karar verdim kimseyede konusma hakki vermiycem artik herkes konusuyor💆🏻♀️sende istediğini koy ahsen neden zor olsun ki hasan ismini dusun mesela agizdan cikis sekilleri ayni hic de zor degil