Hanife_ 6 haftalık hamileyim tam 6 hafta önce de biontech aşısı oldum ikinci dozu iptal ettim zaten ama ilk doz hamileliğime denk geldi mi gelmedi mi bilemiyorum bebeğe nasıl bir etkisi olur acaba böyle bir şeye şahit olan var mı acaba
Busbushatun Hanife_ canm daha etkisi icin bse solemeye cok erken asi konusu taze ve belirsiz dusuk tehlikesinden bahsedikiyor genelde korkma hcbse olmaz allahin izniyle🌸
Mrvweeeeee Hanife_ 3.ayindan sonra ypilio die biliorm ben nie yaptrsn hqmile oldugun icinmi kronik hastaligin falanmi var
Soe Hanife_ çok erken dönemde olduğundan hiç bir şey olmaz korkmayın. Ben 3,5 haftalıkken korona ilacı kullandım bilmeden şükür sağlıklı ilerliyoruz ki aşı ilca göre daha güvenilir
Mrvweeeeee Hanife_ bsey olmaz allahin izniyle belki ozamnda hqmile deglmissindr olsan bile cok yeni oldugu icin bsey olmaz herlde
Hanife_ Mrvweeeeee inşallah canım RNA yı etkiliyor etkisi devam eder fln diyor bazıları Dr ikili taramayı detaylıyı bekliceksin artık dedi