Kızlar iki gündür egildim kalktım temizlik yaparken karnımın alt kısmında bıcak saplanır gibi agrı oluyor dinlenince geciyor yine aynı birde bikacgundur pek saglıklı beslenemedim canım bişey yemek istemiyor meyveyle geciştirdim hep birde sabah kahvaltısı kilo kaybetim doktora gitsem mi kanamam yok tek ağrı oluyor