Meryem88 Kizlar merhaba. 23. Haftadayim suyum geldi. Hastanede yatisima karar verdiler. 24. Haftaya kadar yatiricaklar sonra perinatolog gelip bakicak. Boyle hir sey yasayan var midir acaba?