fatmArslan06 24 de girdim ben 20 erken biraz 22 23 de gir devlette yaptırdım ücretsiz özellerde 500 600 700 800 yerine göre ve gereksiz en iyisi devlete git
Pembe_duslerr Kubbbraa radyoloji bölümünden yaptırdım.doktoruma gittim kagıt verdi oraya yönlendirdi 2Hafta sonraya sıra verdiler radyoloji bölümünden tam 23hafyalıkken yapıldı
ftmnrdmrl Liyaa evet kendi hastanemdeki makinede arıza çıkmış diğer şubeye yönlendirdiler orada radyolojide yaptırdım
Melih_funda Antalya’da özel hastane radyoloji uzmanı baktı 350 TL verdim pişman da değilim memnun kaldım
Kubbbraa Pembe_duslerr hangi hastane netde oturuyorsunuz gitmek mesele değilde randevu alamıyoruz daha