Merhaba, ben 33. Haftalık hamileyim fakat son 2 gündür inanılmaz şekilde ellerim ve ayaklarım şişti, zonkluyor ve yürürken ayaklarım acıyor bir şey tutarken ellerim acıyor. Uykudan uyandığımda ellerim acayip uyuşmuş şekilde oluyor. Tuzlu vs de yemiyorum, çok aktif değilim yürüyüş çok yapamıyorum ama ayaklarımı yukarı kaldırmaya dikkat ediyorum. Son haftalarda normal olarak okudum ama bu durumu nasıl hafifletebilirim? Bilgisi olanlardan fikir almak isterim 😊