Elifalp Kızlar bi el atın bana:) şu an bebe yağı ve badem yağı kullanıyorumama bir çaglak kremi önerin bana alıcam ama kafam karıştı😤
Damla-Ata Merhaba, önce bio oil yağı kullandım benim cildim çok kuru çok bi faydasını göremedim, şimdi lierac aldım 2 gündür onu kullanıyorum güzel nemlendiriyor zaten çoğu hamilelerde onu öneriyor :)
Damla-Ata İncia ve mustela kullananda var :) fiyatlar hemen hemen aynı gibi ben lierac tercih ettim 🥰
Ygmur_18 @Elifalp ben lierac kullanıyorum 3 aylıkken başlamıştım aynı zamanda bio oil kullanmaya başladım ve haftada 2 defa badem yağı kullanıyorum. Tüylenme artışı yaptığı için her zaman kullanmıyorum badem yağını. Her gün birini kullanıyorum sabah akşam aklıma geldikçe sürüyorum. Henüz çatlama olmadı 27.haftayım bakalım 30 dan sonra neler olacak 😄
Momocuk-48 Bende bio oil aldım şimdilik at kılı fırçasıyla dün geldi sürdüm bakalım emilimi iyi fiyat olarakta uygun geldi ama pek umutlu değilim sarı kantaron alıcam olmazsa lierağa dönerim diye düşünüyorum amaa önce biooile şans vermek istedim içeriği lieractan daha temiz