Esraydn Sanırım suyum geldi ve doktorum da ben de şehir dışındayız istanbul anadolu yakasında doğum ücretleri nasıl ve doktor önerisi yapar mısınız canım anneler acil🙏🏻🙈
Purpura26 Esraydn İstanbul anadolu yakasında nerede olduğunu da belirt. Acele hastaneye gitmen lazım çünkü eğer suyun geldiyse csnım. Üstte kalsın diye yazıyorum
Denizayaz Esraydn Sancaktepe bölge hastanesi iyi ilk doğumu orda yaptım kadın doğum Dr Yavuz bey ve Rukiye sedef hanım tavsiye ederim ama fiyat şuan ne kadar bilmiyorum çakmak erdem hastanesi de tavsiye ederim
Esraydn Doktorum kendi hastanemize geçmemi istedi 1 saat yol gelebildim 👍🏻 Şimdi de hastaneye girişim yapıldı.. serklaj sonrası daha dikişim alınmadan suyum geldi 35+5te..🙈 şimdi ciğer geliştirici vurdular.. lütfen dua edin 🙏🏻