Merhaba Bade ismini koymak istiyorum. Yalnız internette şarap,içki olarak çıkıyor bu hoşuma gitmedi. Ayrıntılı baktığımda tasavvuf edebiyatinda kullanıldığında somut dünyadaki “aşk” anlamında,yani Allah aşkı anlamında kullanıldığı, hakikat gerçeğini arayan sufilerin Badeyi içtiklerinde hakikati buldukları sonsuz bir aşk ile Allah’a bağlandıkları anlamini buldum.. siZce ????