Canım Benim kıyamam sana sıkma canını geçer herşey düzelir geçmeyen ne var ki ? Üzüntüden stresten bebeğini kaybeden çok insan var olumsuz olarak tabi ki onu etkiler
Sen bebeğini düşün
Hamileliğimin 12. Haftasında bana da %50 down sendromlu olabileceğini söylediler öyle büyük bi yıkım ki anne için.
Bilerek tuttum hep kendimi güçlü olmaya çalıştım eğer kendimi üzüp ağlayıp hırpalasaydım daha çok etkilenirdi bebekte. Şu an herşey yolunda bebek gayet sağlıklı Allah sağlık Sıhhat versin herşey gelip geçici yeter ki sağlıklı olsunlar