Arkadaşlar ıstohareye yatanların var mı benim adıma yatan bir tanıdığım oldu hersey cok güzel çıkmış Rabbım hayırlısıyla bebeğini kucağına verecek içini ferah tut dedi benim içim çok rahatladı bebeğime bir an önce kavuşmak istiyorum sağlıkla doğsun istiyorum inşallah 🙏 durmadan ağlıyordum bebeğime engelli olacak yaşamayacak dedikleri için ama şuanda için rahat gibi yine dualarımı ediyorum bırakmadım bırakmam da