Avokadoo @Aslhnxkrts bende kimyasal gebelik gecirdim 17cikti 2 gun sonra 9a dustu. Sizin artmis bilemedm
Rusev Benimde ilk gebelikolucakti gayet sağlıklı ikikata kadar arttı 900lerekadar geldi ve kanamamoldu kese görünmeden lekenmeler varsa sağlıklı değildir rabbim nasipedcekse eder zaten dış gebelik enzoru sanırım geç farkedilirse