9 gün önce serklaj oldum doktor Antibiyotik hap ve fitil verdi kullanmama rağmen gene enfeksiyon gözüküyor idrarda tahlilinde şuan iğne kullanıyorum ve suya atılan bu ilaç var antibiyotik onu kullanıyorum ek olarak neler yaptınız enfeksiyonu gidermek için