Maria9 Kızlar ben yarın 37 haftalık oluyorum geçen hafta gittiğimde doktor artık ayrıntılı doğum kontrolleri yapacağız haftaya demişti yabancı bi terimler falan söyledi ama o an çokta tek tek o ne o ne diye soramadım nst falan tamam onun dışında çatı muayenesi yapılır mı? ona göre hazırlıklı gideceğim. Doğumu normal bekliyoruz daha önce hiç muayene olmadım alttan yani normal için çatımın uygun olup olmadığına bakma vakti mi gelmiş ?? Lütfen bilenler yardımcı olursa çok sevinirim
Neseli5 Maria9 benimde pazartesi 37 oluyor, çatı muayenesi yapıcam dedi doktor geçen randevuda, hazırlıklı gitmen de fayda var, nst ye zaten giriyoruz, başka ne gibi kontroller yapacak acaba merak ettim, idrar kan filan mı isteyecek acaba
Oclock Dün 34 haftalıkken gittim doktorum 3 hafta sonra gel çatı muayenesi yapacağız dedi açılmaya ve çatı darlığına bakacak normale uygun mu değil mi o zaman belli olacak tabş bebişin pozisyonuda önemli şuan hala sırt üstü yatıyor sizede çatı muayenesi yapacaktır artık vakti gelmiş
Maria9 Oclock bizimki doğum pozisyonunda uzun zamandır ben 38 de bakar diye bekliyordum o yüzden ayrıntılı falan filan deyimce bi kafamı karıştırdı artık demekki zamanı gelmiş
yesilkahve Maria9 bana doktorum baktı ebe doğum sırasında bakıyordur bence. Kendini kasma birkaç saniye sürüyor acı vermiyor yani 😘
Oclock Maria9 siz gene hazırlıklı gidin bakacak olursa hazırlıksız olursanız ister istemez utanırsınız hoş doktorlar neler neler görüyordur😂😁
Taze_gebe Maria9 canım hazırlıklı git temizlik anlamında bana 36-37 gibi çatı bakalım demişti 36da nat ilk defa girdim bişe çıkmadığından çatı yapmadı 37de gittiğimde hem nst hem çatı baktı çok kısa ve kendini kasmazsan rahat bırakırsan doktorun da aceleci dğeilse çok rahat atlatırsın