Kızlar bayramda 38 haftalık oluyorum. Doğar mı doğmaz mı bilmiyorum, kısmet olursa normal doğum olacak ama burada duyuyorum doktorları bayram öncesinde alalım diyenleri. Doktorum özel bir klinikte, açıkçası sezaryene çok meyilli bir doktor. Sizlerde durumlar nedir böyle şeyler oluyor mu?