Merhabaaa kızlar ben çatı darlığından dolayi normal dogum yapamadım sezryan oldum 16 haziranda 2 günlük anneyim 😍spinal anestezi aldım belim ağrıyor ama olucak o kadar illa ki zorlaniyorsunuz bol bol sıvı içip yürüdüm bugün birazdaha rahatım ama sütum bebeğimi emdikce geliyor sarı sari sulu bisey yanımda uyuyor şimdi 3 güne gelir önce emzir duymazsa biraz mama ver dediler bebde az veriyorum tecrübesi olanlara gelir demi sütum stres yapmıyorum ama kafama takılıyor karnı tok olunca yatıp uyuyor kızım annelik çok farklı birsey🥰göbeğimin biraz var 15 gun sonra Korse kullanıcam ınsallah onun dışında bir sıkıntımiz yok❤️❤️