Gzmkrt midem çok bulanıyor su içsem kusma isteği geliyor ama iki önemli ilacım var, biri folik asit diğeri tiroid. Tiroidi gn aşırı içiyorum folik asidi de unutmazsam hergün içmeye çalışıyorum. Folat değerim yüksek ama yine de azalmaması için iki yudum su ile bile olsa içmeye çalışıyorum. Devam etmeye çalışın derim, içmedim bir şey olmadı diyenleri neden dikkate alıyorsunuz nasıl içiniz rahat ediyor bilmiyorum. Herkesin vücudu farklı, onlarda ihtiyaç olmamış olabilir ama sizin değerleriniz düşükse ve bebeğinizin ihtiyacı varsa?