milena11 son zamanlarda bu tarz postlara çok denk geliyorum ve ne acı ki bazı anneler folik asit kullanmanın önemini hala anlayamamışlar.Sağlıkçı değilim özel eğitim öğretmeniyim, 9 yıllık meslek hayatım var ve yüksel lisansımı da tamamladım kısmetse doğumdan sonra doktoraya da devam edeceğim. Otizmli çocuklarla iç içe olan biri ve yapılan alan yazındaki çalışmaları takip eden biri olarak yorumları okudukça bu denli altı boş düşünceleri gördükçe çok üzülüyorum. 98 yılında Amerika’da yapılmış Aşırı! Folik asit kullanımına yönelik bir araştırmanın bulgularını halen 2021 yılında %100 doğru sanıp savunanlar var. Onun üzerine çok araştırma çok fazla vaka araştırması yapıldı güncel olanlarını takip etmiyorlar. Evet aşırı dozda vitamin alımı riski arttırıyor ama hiç kullanmamak çok daha büyük çapta bir risk teşkil ediyor. Sağlıkçı olarak lütfen yorumlarınızı esirgemeyin bilmeyen anne adaylarını uyarmak gerek bıkmadan usanmadan, size bunun için kendi adıma teşekkür ederim 🙏