Sema-1995 Valla canim korkunun ecele faydası yok şuan 25+2 yız oğlusumla yarin seker yüklemesi testi yaptircaz bende sizin gibi her test yaptırmaya korkuyordum bisey cikar diye ama çok şükür hersey yolunda birde bu testler zaten bebeğin anne karnında tedavi edilebilecek rahatsızlıkları tedavi etmek amaçlı hemde doğduğunda rahatsızlık varsa hemen müdahale etmek için yapıyorlar keske yaptırsaydin insallah evladını saglikli bir şekilde kucağına alırsın 🙂