parasetamoll findikkurdum17 ben onunla iki gün kala yaptım silik çıktı ama idrara beta hcg’nin geçmesi uzun sürdüğü için biraz daha bekleyin derim. Umarım güzel sonuçlar alırsınız☺️
Rojinn findikkurdum17 benim normal testi 6 gün kala yaptım çok hafif gölge gibi çıkmıştı sanırım erken gebelik yapsaydım daha net çıkacaktı. Ama bencede bekle betan çok yükselmediyse olsada çıkmaz
findikkurdum17 Aysenurtsr beklemek istiyorum aslında üzülmemek için ama Bi yandanda sabırsızlanıyorum
parasetamoll findikkurdum17 yaparsan varsa çıkmaz belki üzülürsün yolculuk gibi düşün varmayı :) ha çok istersen kan bakarsın onun içinde ben olsam yine sabrederdim