minikoglumm merhaba canım 30 dan beri bunlar oluyor 31 haftalıkken doğuruyorum sandıgım kadar agrılı bi
gece gecirdim sabaha kadar uyuyamadım kesin erkem doğurucam dedim idrarda enfeksiyon çıktı çok az olmasına ragmen beni çok etkiledi 8 di enfeksiyon iyiki gitmişim artsa belkide gercekten erken doğum olucaktı zaten sebep oluyormuş nst de sancı çıkmadı tek kullanımlık ilaçla geçti ama bu günlerde de adet agrısıyla uyandıgım ve çok şiddetli bel agrıları oluyo kısa sürede geçiyo doktor şiddeti gittikçe artmassa kan ve su gelmediği sürece normal dedi doğuma hazırlanıyor vucudumuz 33 olduk biz şimdi