gul1han_ bende Ankara şehir hastanesine gidiyorum bugün 40+1 oldum son 3 haftadır nst de hep sancı çıkıyor ama açılma olmadığı için eve gönderiyorlar. Senin tansiyonun varsa hem bebeğin için hem de senin için evde olmaktan hastanede yatman daha iyi.. sürekli kontrol altında olursun.. Bir de devlette öncelik normal doğum olduğu için bekletiyorlar demek ki.. sabret sonu hayr olur inşAllah..