Doktorum imom diye bir vitamin ilacı verdi devlet karşılamıyormus neyse sıkıntı yok ama içemiyorum içerken ya oguruyorum ya kusuyorum o kadar kötü kokuyorki anlatamam nasıl icebilirim yardım edermisiniz evet bebeğim için içmem gerekiyor ama gerçekten çok kötü