Aysegulayy Pregnant1mother 1mucize_bekleyis canım geç döllenme de adetinin üstünden daha fazla geçmesi gerekiyor çünkü ne Kanda nede idrarda çıkar inşallah vardır birqz geçsin tekrar bi test al yap
HipnozX Aysegulayy ben 3 gün gecikmeye kadar hep hasta olacakmışm gibi kasık sancısı ve göğüs hassasiyeti yaşadım. Aynı regl agrısı gibi oldum o yüzden süphelenmemiştm sürpriz oldu. Hatta kasık agrım belli bir süre devam etti hep.
Nurgungor1_ Aysegulayy olur mu yaa ilk öğrendiğimde 43 çıktı. Bence iki gün sonra tekrar test verin 😉