Aysegulayy Kızlar 2 tane gebelik testi yaptım 2 side silik çıktı ama belli bir silik yarın adet günüm vede adet sancım var hafif ne düşünüyorsunuz dün kan verdim bugün öğleden sonra sonucu alacağım
turkankrbyk Aysegulayy benim ilk belirtilerim aynı adet olacakmışım gibiydi ondan hiç tahmin bile etmemiştim hayırlı olsun 🙂
Yavrum_herseyim Aysegulayy Canim bende daha dun değil eversi gün yaşadım aynı olayı ve beta 56.89 çıktı
Mrvedrn Bnde ayni oldum adet günü yptim silik çıktı aksam a kadarda adet sancısı çektim sonuç 21 haftalık hamileyim .. olabilirsin sende stres yapma cnm
Aysegulayy Mrvedrn dimi 2 test yaptım ikiside mi yalan 🤭🤭 kuzum silik dediğim oyle gözle gorulmicek değil sadece öbür çizgiye göre kıpkırmızı değil
Asdasfg Aysegulayy hamilesin camım ilk hamilelik belirtiler zaten adet sancısı varmış gibi sürekli her an adet olacakmış gibi ☺️
Aysegulayy Asdasfg kesinlikle kuzum bi geliyor sancı bir gidiyor 🤨 ilk gebelik malum inandı gelmıo insanın 🤭
fatma_sahin Aysegulayy bende aynı şeyleri yaşadım canım ve emin olamayıp doktora gittigim evet hamilesin 4+5 dedi şuan 7+5 olduk inşallah hamilesindir
Yavrum_herseyim Aysegulayy adetime 1 hafta varken kan verdim kanda çıkmadı adetim 12 gün geçti yaptım silik çıktı ikinci çizgi bende hemen gidip kan verdim 56.89 çıktı