umaydurununannesi bendede 35 de sancı vardı ama açıklık yoktu . 36 da çatı muayenesi yapıldı nişanım geldi şimdide 37 deyim bugünde kanlı su geldi gorumceme sordum nişan tamamen geldi hastaneye gittim onlarda düzenli sancin gelicek dedi ama artık bebek kasildikca sancim geliyo bugün yada yarın en fazla benim