aysun987 Merhabalar içinizde Göztepe de yeni yapilan suleyman yalcin hastanesinde dogum yapan veya kadin doguma gidenler var mı yorumlarınızı merak ediyorum
Sedakbyk aysun987 ben ergul hanima gidiyorum.dogumu orda dusunuyorum,dun arkadasim orda dogum yapti gamze hanimda.
aysun987 Sedakbyk tesekkur ederim bilgiler için. İnşallah sağ salim alırsınız bebeginizi kucağınıza allah anneli babalı büyütsün 😊