Kbra_em Merhaba anne adayları biz tam 27 haftalık olduk oğluşumla💙 sizler kaç haftalık oldunuz cinsiyetiniz neler😊 şikayetleriniz var mı!!
Omerhatice Kbra_em 37+4 uz 1 hafta önden gidiyor bebisim 8 buçukta randevum var.. acikligim artmissa doğum başlatılacak.. onun heyecanı ve stresi var az evvel tuvalete diye kalktım daha yatamıyorum 😊
Birtane2307 Kbra_em 33+2 olduk bizde oglusumla 💙 sikayetim cok yok cok sukur iyi gidiyo ama bazen asagiya doğru baski oluyor agrim oluyor bacaklarim filan o kadar😊
Kbra_em Omerhatice yaaaa sağsalim kucağınıza almayı nasip etsin Rabbim inş. 😊 Sağlıkla gelsin minik :)
depsizoo Kbra_em çünki 3. Trimester a yeni girmişsin ve uğraş falan varsa yada çalışıyosan geçiyordur
Kbra_em depsizoo yok evdeyim bir oğlusum daha var 3 bucuk yasında onunla ilgilenmekten geciyor sanırım :)
Aycan1 Kbra_em kaç haftaliksin cnm benimde 2 yaşında oğlum var çok yaramaz durmuyor ama zaman da geçmek bilmiyo 33 +4 haftaligim
Ruyasusam Kbra_em Asıl hamilelik dönemine hosgeldiniz 😁 3. Trimester a kadar hamile değil mişim diyorum 🤭😅😊