Gulnurr Benimde başta hep sıkıntı geçti 4 ay hastanedeydim öyle söylim annem hep şey diyor Anne olmak sandığın kadar kolay değil, boşuna demiyor Cennet annelerin ayakları altındadır diye o yüzden sabırla geçsin bu zamanların kucağına alınca unutacaksın herşeyi ❤️ Her hamileninki kendine göre zorlu geçiyor canım benim 😘