Seyhann Doktorum kan uyuşmazlığı testi istedi kızlar devlet hastanesi yapiyo mu bilmiyorum özelde yaptıran var mı ücreti ne kadar acaba bilgisi olan yazabilir mi 🤔
Esesli Seyhann ben iki kere öZelde 2-3 kere devlette yaptırdım. Yani her ay yapılıyor kısaca. ÖZelde iki farklı hastanede yaptırdım birinde 10 birinde 14 tl ödedim. Devlette ücretsiz yapılıyor Zaten. İğne vaktim geldi bakalım sıra iğnede
Sema166 Seyhann Özeldd iğne için para talep edemezler test için ücret alırlar ama ne kadar bilmiyorum 2 kere özelde bi kerede devlette vuruldum devlette testini yaptır test sonucunu aldığın gün vurulup çıkıyosun özel bence uğraştırıcı
Seyhann Ciara93 bende tahlillerim için devlete gidiyorum ordaki doktor test istemedi kanaman olursa iğne yaparız ddi bugün özelde ki doktor testini istedi bende ilk defa duydum ama devlette yaptirirm onuda canım çok sağol ilgilendigin için 🤗
Ogze @Seyhann Elbette hastaneden hastaneye degisiyordur ama ben bugun yaptirdim ozel hastanede. 25 liraydi. Az cok fikir verir belki 😌
Seyhann Ogze aaa gerçekten mi şansıma smdi devlet hastanesinden yarın için randevu alabildik gidip bı sorucaktim nasip artık yaptirabilirsem gitmisken orda yaptirirm artık 😊
Ogze @Seyhann evet sadece kan verdim. Erken saat gitseydim gun icinde cikacakti en fazla 1 gun sonra cikiyor sonuclar.
Ciara93 Esesli neden bu kadar fazla test yapıldı ki sana ? Kan uyuşmazlığı için test yapıldı bana sonuca göre de 28. Haftada iğnemi oldum. Her ay olma sebebi nedir ?
Yaseminmericli Canım benimle eşim aramda kan uyuşmazlığı var. Doktorda yaptırdım toplam teste 160tl verdım. İleri aylarda gerekirse igne vurulacak onun miktarını bılmıyorum
Seyhann Yaseminmericli hmm hastaneden hastaneye farkediyo demek ki gerçekten ya sonuca göre bende iğne vurulucam artık hakkımızda hayrlisi bebisler sağlıklı olsun da