Anneler merhaba bebeğim şuan ilk haftasında emziriyorum ama aşırı ağladığında mama vermeden sakinleşmiyor bu durum normal mi pek mama vermek istemiyorum ama aşırı ağlayınca mecbur veriyorum. Mama yıda verince anında dışkılıyor ne yapmalıyım doğru mu yapıyorum?