Akoalalover minikturta çok normal maşallah çok da güzel bişey sadece uyarmayın sıkmak gibi şeyler yapmayın. Göğüs pedi koyabilirsiniz🥰
Duygu_aslann minikturta 18.haftamdan beri geliyor. Doktorum uclarini uyarmamami ve sıkı sutyen giymemi soyledi aksi taktirde dogum sinyali verebileceginu ve erken doguma sebebiyet verebilecegini söyledi. Uyarmazsaniz hicbsey olmaz :)
minikturta Akoalalover Ay hiç bisey yapmıyorum valla karnım yandı diye biraz önce tsortumu açtım baktım gogusum ıslanmış kenarlara geliyo dedim noluyoruz 😂 1 haftadır falan var korkuyorum açıkçası ilk süt şeyi gidecek diye 😏
minikturta Duygu_aslann Ay ben sütyen bile giymiyorum 35 haftadır sjhsbeksnskakdhskdbbd doğumdan sonra en büyük sorunum bu olacak gibime geliyor 😅😅😅 ilk gebelik mi?
Akoalalover minikturta yok yok Allahın izniyle bişey olmaz aylar öncesinden akmaya başlayan da duymuştum
Duygu_aslann minikturta :dd rahatıniza düşkünsunz demekki. Hayr 2.gebeligim ilkinde de gelmisti 24.haftada flan 38 haftalik dogurdum sorun olmadi :)
MinnakLiva Normal canım elleme çok akıyorsa altına bardak falan tut ben öyle yapardım buzluğa atardım doğum yapınca içirdim onları hep 😂