40+5 oluyorum çarşamba günü suni sancıyla doğuma alıcak doktor kendi sancım gelmiyor nstde düzenli sancı çıkıyo ama hissetmiyorum acı eşiğin yüksek demişti doktor çatım darmış ama olmazsa sezeryana alıcam hemen zaten dedi pzt nstye gircem yine oğluşun suyu gayet iyi kilosu 3600 boyu 55 cm sorum şu suni sancıya dayanabilirmiyim acaba