aysenihat ben gebeliğimin başında bikac kez oraya gittim fakat randevu aldığım doktorla bı türlü tanisamadik her gittiğimde farklı biri baktı en son gittiğimde mesai saati dolmamasına rağmen doktorum çıkmıştı ve asistan kız ilgilendi. sonrasında sinirlendim bir daha da o hastaneye gitmedim.