aysenihat banada daha yakın ilk detaylıyı alev hanım yapmıştı harika bi kadın ikinciye tekrar gitmiitim çünkü ben 19 hafyalıkkrn gitmiştim erkendi bebeğin beynine bakamamıştı ikincide erkek bi doktor vardı ama oda harika bi doktor gerçekten ikiside oyüzden doğumu orda düşünüyorum inşallah bir problem yaşamam