Sokrates Haftadayım bacaklarımı hareket ettiremiyorum vajinamdaki kemik ağrısından.. oturamıyorum sağımdan soluma dönemiyorum.. sizde durumlar nasıl.. ilk hamileliliğim ondan mı bu kadar şiddetli hissediyorum🤕😟🥺
Sisirella Sokrates 36+5 oldum benimde ilk ama anlattığın kadar ağrı yok, arada sırada regl sancısı gibi sancı giriyor çok az o kadar ağırlaştık tabi sağ sola dönüş yavaş oluyor 😊
meraklianne1 Sokrates bende de böyle gece yatarken sanki bacaklarımı ayırmışlar gibi ağrıyla kalkıyorum bide kalça ağrım çok kalçayla sırtın birleştiği yer biz pöçük diyoruz orası çok ağrıyor😥 magnezyum ve kalsiyum da içiyorum ama kramplarımda var 🤷🏻♀️ Bi doğsaydı hayırlısıyla 38+5
Cagla1903 Sokrates Bende 36 Haftaligim Aynı Benimde Feci ağrıyor ne oturabiliyorum ne kalkabiliyorum, ne yatabiliyorum dönemiyorum yatakta ağrıdan, yürürken ağrıyor çok.😢☹
Ebreva Haftada normal demekki bende aynı heleki sabahları kalkarken nasıl sızlıyor acayip bi agrı var 2.hamileliğim ama ilkinde bu kadar yoğun hissetmemiştim