Selam hanımlar
40+0 da suni sancı ile doğumum bu sabah başlatıldı . Fakat saat 5 e kadar açılmam olmadı , 3 cm de takıldık , çektiğim ağrıları vs konuşmak istemiyorum şuan.. spinal sezeryana alındım , şimdi bebeğim yanımda .. Allah doğuma gireceklerin yardımcısı olsun . Herkesin doğum hikayesi farklıdır tabi.. inşallah kolay doğumlarınız olur