Aysunduruu 39 haftaligim bugün nişan da geldi ama çok ağrılarım yok evde bekliyorum o yüzden ama oturamıyorum yaa batma oluyor normal mi yoksa bebeğim baya aşağıya indimi anlamadım 🤷♀️
Neslihanhsrt Aysunduruu bende aynı durumdayım. 41+1 bugün. Nişan mı bilemediğim pembemsi bir akıntı geldi çok az. Ama batma hissi korkunç ve çok şiddetli maalesef. 😖