Tam bugun 37.0 olduk allhin izniyle varmi ayni olan nasil gidiyor.benim ara ara cok hafif karin agrim olur gibi oluyor gidiyor birde sol bacagim dünden beri rahime dogru agri var sanki sunnet olmusum gibi yürüyorum 😄bu arada ikinci gebeligim buda normal gozukuyor doktor dedi ben cati muaynesi yapmiyorum.zaten ilkinde acilman olduysa bundada olur biraz korku var sizde ikinci dogumlarin daha kolay oldugunu soyluyorlar dogrumu ya