Bett_blog Kızlarr bugün kontrole gittik 31+2de bebişimizin kilosu 1750gr boyu ise 42cm di sizce nasl gelişimi sizin bebeler kaç kilo🙈💜 bebelerimiz kilo alsın diye neler yiyoruz😍
momlove1 Bett_blog boyda kiloda gayet haftanızla uyumlu ben genelde karpuz kefir muz kuruyemiş tüketiyorum ama kilo aldırmak amaclı değil sağlık acısından buda kilo yapıyormus haliyle kontrolümde doktorum söylemişti
___konul666 Bett_blog 31+2 de 2250 gramdı doktor iri çocuk dedi tatlı ve hamur yiyecekleri azaltmalısın dedi doktorum ama sizinki haftasıyla uyumlu maşallah benim ilk hamileliğim bebek cok kılolu olursa doguramayacagımdan korkuyorum 😂😂😂
Bett_blog momlove1 tüm bebişler sağlıklı olsun🤲🏻😍 bende süt kaşar peyniri yumurta ceviz kuru kayısı muz ve mevsim meyvelerş hergğn sade soda mutlaka tüketiyorum bakalım❣️🥰