Bayburtlugelin İlk doğumum normaldi ama cok zordu 2. Sezeryan istiyorum küçük bir şehir de yaşıyorum bir tane hastane var şehir dışına çıkmam imkansız gibi bu isteğime yanıt bulabilirmiyim acaba
Edates Bayburtlugelin devlette normal doğumda bir sıkıntı olmadığı surece sezeryan yapmıyorlar ama hastaneye dıs doktor getirirseniz ve tanıdığınız varsa yatıs biriminden ayarlayabılırsınız
Zezoli Bayburtlugelin benim de ilki çok zordu ikincide çok korkuyordum. Ama çok kolay oldu Allah yardım ediyo içinizi ferah tutun. Allah yardımcınız olsun
Bayburtlugelin meraklianne1 hayırlısı olsun ama cok korkuyorum ya ilki aklıma geldikçe hiç doğum zamanı yaklaşsın istemiyorum
Bayburtlugelin momlove1 Yapsalar ne oluyor anlamıyorum yani herkes normal doğuracak diye şart yokki benm ilk doğumumda bayılıyordum artık dayanamadım ebeler doğuramıcak dedi doktora inat etti resmn yok normal doğuracak dedi 18 dikiş attı toplam her yeri kesti biçti
Sakinem212 Bayburtlugelin her doğum aynı olmuyor benlmde zor geçti ikinci gebeliğim şimdi ikinci daha çabuk doğar diyorlar burda bir çok hikaye okudum kendini öyle şartlandırma devlet süründürür öyle sezaryen yapar özelde yapsan yaparsın oda maliyetli oluyor .
Semrakrbck Bayburtlugelin canım ben kendi sancımla beraber üstüne suni sancı alıp ama 35 saat çekmeme rağmen beni sezaryene almadılar resmen yalvardım onlara açılmam olmuyordu en sonunda gece yarısı 1 de aldılar sezaryene 2 gün sonra düşün yani isteğe bağlı değilmiş doğum yaptığım hastane güvenlik görevlisi bana 35 saat sancı çekip doğum yapamayanları alıyorlar sezaryene dedi prosüdür böyleymiş
Bayburtlugelin Semrakrbck yuh ya resmn sürün diyorlar yazık degilmi o kadar sancıyı boşuna çekmişsiniz
Semrakrbck Bayburtlugelin aynen öyle bi de bir doktor vardı kendiside kadındı burası konaklama hizmeti verilecek yer değil diyordu beyinsiz cimere şikayette bulunacaktım da unuttum bu süreçte
Bayburtlugelin Semrakrbck ay yemnle tam salakmış yani banada doktor sürekli kalıbından utan diyip duruyordu
Semrakrbck Bayburtlugelin ama inşAllah o da aynı duruma girer de anlar beyinsiz tabi ben o sancılı halimle cevabını verdim bir daha gelmedi başka biri geldi bakmaya
Bayburtlugelin Semrakrbck yaşattığını yaşatmadan ölmez merak etmeyin inşallah bir dahaki doğumlarımız cooook kolay olur
Semrakrbck Bayburtlugelin inşAllah canım yani insan tahmin etmediği şeyler yaşıyor geride bir doktor ve hastane kaldı aklımda çektiğim sancı eziyeti unuttum
Symazturk Bayburtlugelin siz bunu doktorunuzla görüşün o karar veriyor çünkü bir arkadaşım da küçük şehirde tek devlet hastanesi olan bir yerde sezeryanla doğum yaptı doktoruna söyledi doktor da sen nasıl istersen öyle yaparız demişti
Bayburtlugelin Symazturk yaa cok şanslıymış bende ilerleyen haftam da görüşücem bakalım. İnşallah benm doktorumda oyle der