elifiiimm Kızlar merhaba sonunda bende doğum hikayemi yazıyorum dun sabahtan beri adet sancisi gibi ağrım vardi ama ne nisan ne de su gelmesi hic bisey yok bu arada 39+2deydim hemen dus aldim aksama kadar sancilar sıklasmaya basladi gece 2de artik 5dkda bire vuran sancilarim vardi ve hastaneye gitmeye karar verdik 3te yatisim yapildi nst serum muayene derken 1 parmak aciklik vardi ve bebek cok ustte olduğu icin muayenem cok acili oldu 4 serum 3 saatten sonra aciklik ancak 2 cme ulasti baska bir ebe bu sefer muayene etti o kadar canimi acittiki aglaya aglaya hastaneye inlettim meger kadin rahmi öne dogru cekmis o onu yaptıktan sonra nisan ve su geldi artik sancilar dayanılmaz bi hal almayaa basladi 3 cm aciklik vardi doktoruma yalvardim beni sezeryana al diye o kadar cok aci cektimki allahim al canimida kurtulayim dedim acidan baygınlık gecirdim doktorum 20 dk sonra kontrol ettiğinde 8 cm aciklik vardi bana guven seni yarim saatte dogurtucsm dedi inat etti sezeryana almamak icin gercekten dedigide oldu o catala oturunca olanlari acidan hayal meyal hatırlıyorum sanci geldikce ikin diye bagirmalar ebenin tepemde ziplayip karnimi asagi dogru ittirmesi artik ölüyorum zannettim gece 3te baslayip 11.40 son bulan sanci sonucu 4 ikinmayla bebegim dunyaya geldi hemen kucagima koydular ama oralari bile hatırlamıyorum sonra eşi dustu ve beni 10 dk uyutup dikislerimi attilar su hastanedeyiz cok zorlu bi süreçti ama smdi kizim yanimda rabbim herkesi bir avazda kurtarsin annelerin hakki gercekten odenmez 😌😍😍
Ciara93 elifiiimm ikinizde sağlıklısınız ya çekilen acılar hemen unutuluyor Gözünüzdeki aydın darısı bizlere ☺️
Mizginilhan elifiiimm su hastanesindeki gittiniz çok geçmiş olsun allahım şifa versin darısı başımıza inşallah
ilkgebelik elifiiimm maşallah ne güzel ya normal Doğum bende çok istiyorum darısı bana ve diğer isteyenlere inşaAllah ağrılar unutulur daha bir ömür kızçenle beraber mutlu huzur bir aileniz olsun emi sizin serüveniniz başladı artık doğdu darısı bizlere 😇
nzngk elifiiimm bebeğinize sağlıklı kavuşmanıza çok sevindim , hayırlı evlat olsun inşallah..🤗 fakat cok korkutucu anlatmıssınız şuan bni inanılmaz kötü etkilediniz mesela.
Baharplt nzngk 😂 bence hic korkmayin cunku herkesin dogum hikayesi coook farkli oluyor ben okuyup geciyorum hic etkilenmiyorum sizede tavsiyem sizde etkilenmeyin 💪🏻 İcinizi ferah tutun