Rabia112 Sabah az az ağrı vardı ama şuanda özelliklede yatınca bel ağrısından duramıyorum. Alt tarafa doğru baskılarım da çoğaldı. Bu haftada normal mi acaba, yarında doktor kontrolüm var ama endişelendim biraz
Zynp_H Rabia112 37+2 benim belimde sürekli ağrımaya başladı sanki kırılmış gibi. Hemde yukarıdan aşağıya doğru