Bdsygmr Kızımın adı Yağmur ikinci kızıma ne koyabilirim bir türlü begenemiyorum tamam bu diyeceğim isim yok. Önerilerinizi bekliyorum güzel anneler 🥰
Burcinn_ozdemirr Bdsygmr arkadaşımın ilk kızınin ismi Yağmur. İkinci kızının ismi Damla. Üçüncü kızının ismi Nilsu. Belki fikir olur 🌸
poyrazinannesi3547 Sağlıkla gelsin inşallah valla bende bi türlü beğenemedim kız isimlerini çok zor karar verirm herhalde daha cinsiyet belli değil ama şimdiden düşünüyoruz💖💙
KkubraOz Bdsygmr Yağmur yağar ama sonrasında hep GÜNEŞ açar ❤️ Bence Güneş olabilir. Onun gibi gününüzü aydınlatsın , gülüşüyle içinizi ısıtsın. Ablasına yoldaş olsun🥰
Nurunannesiii12 Bdsygmr yağmur yüsra Kızıma bambaşka bi ad koydum hamileyim.henuz fakat bir kızım olursa yağmur yüsra koymayı isterim 😊 şuan koydugum isim.bu isimler le uyum içinde tabi bana gore 🥰