Başın sağolsun 40 gün önce 38 haftalık oğlumu kaybettim allah kucağımıza almayı nasip etmedi ama cennette meleğimiz var diyoruz. doğumda ölümde Allah’ın takdiri çok zor allah sabır versin o bebek minicik de olsa büyük de olsa acı aynı. Çok çok zor ama sevdikleriniz için kendiniz için yaşamaya devam etmeniz gerek hayat devam ediyor kafanızı dağıtacak şeylerle meşgul edin acınızı hafifletmez ama yine de anlık da olsa unutturur belki.allah inşallah hayırlı sağlıklı evlatlar nasip eder tekrardan hepimize