Merhaba sevgili anne ve anne adayları son 1 haftadır başıma gelen bir olayı paylaşmak ve tecrübesi olanlardan yardım almak için yazıyorum 25+5 deyim 2. Hamileliğim kızımda bu hamilelikte yaşadığım hiçbirşeyi yaşamadım sezeryan oldum zaten Kasılma sancı vs bilmem.1 haftadır gece yatarken resmen rahmim(aslında vajinam)açılıyor gibi oluyor bebek çıkacak gibi bir kaç kere tekrarlıyor ve sonra geçiyor. Webde aramalarda genelde kasılma yazmışlar ama bu tarz bir durum yaşayan varmı? Nasıl geçti basıl sonuçlandı yarın doktorumla da görüşeceğim ama varsa sizlerinde bilgisini almak isterim teşekkürler şimdiden.