seyma-coskun-35 Anneler merhaba ben 3 buçuk aylık hamileyim fazla kilo almadım sadece 3 kilo aldım fakat bacaklarım çookkk çatladı kırmızı kırmızı yırtıklar oluştu ayrıca afedersiniz ama popomdada var ne kullanmamı napmamı önerirsiniz ?
Cansel129 seyma-coskun-35 cnm ne kulansan boş bnce bnde çatlak kremi kulandim incal ama faydası yok genetik olan bsy çatlak oluşumu senin ki çok erken başlamış bnde 30. Haftada başladı ve baya oldu karnımda tut ta dizime kadr bacak arkasi baldır çok az da göğsüm de çıktı
Cansel129 seyma-coskun-35 ve Bn 15 kilo aldım doktor dedi ailevi olan bsy bazısı hersey kullanıyor çıkıyor bazısı ise hiç bir şey kullanmadığı halde hiç çatlak oluşmuyor kremler fln sadece nemlemdirmeye yarıyor
Gamzissss seyma-coskun-35 Korkutmak istemem ama hele ki son aylar da alıp başını gidiyor bence ilaç falan da hikaye genetik bişey oluyorsa oluyor yani belki azaltır ama hiç yok diyen var mıdır aceba ☺️
Dseker Canım bol bol su iç lierac krem biraz pahalı uygun yollu her gün bebe yağı kullanabilirsiniz ama her gün 3 litre su