Eminea34 Arkadaşlar 35 haftalık gebeyım hala kızımız isimsiz karar veremedık 3 isim arasında kaldım birisi zümra biri defne biride aslıhan sizce hangisi daha güzel yardımlarınızı beklıyorum 🧐🧐
Eminea34 Olyb ben ınternetten baktıgımda zümra ve defne isimleride guzel anlamlar yazıyordu ama yanlışmı yazıyorki :/
Olyb Eminea34 Evet anlamı yanlış bilinen çok isim var böyle 😔 Defne Yunan mitolojisinden geliyor. Defne adındaki tanrıça kızı bir ağaca dönüştürüluyor. Bu ağaca da defne adı veriliyor.
gurbetcikizii Eminea34 zümra bence defne vs çok var ve anlamı normal düz bişey zümra fazla yok ve anlamıda çok hoş 😍
Periperihan Eminea34 Zümra güzel bence bizde elisa düşünüyoruz anlamı cennet kapısında bekleyen melek 🙂
somurtkankedi Periperihan 15 yaşından beri kızım olursa elisa koyucam diyorum inşallah Allah bana da nasip eder çok güzel bir isim 🤩🥰