Mom047 Bebişim gelmedi gelmiyor.Bebek iyice aşağı inmemiş dedi doktor .Eskiler nasıl becermiş de hep normal doğurmuş bilmiyorum.Bu zamanenın bebekleride daha ana karnında başlıyor
meraklianne1 Mom047 bende pazartesi gidecem bakalım bize ne diyecek🤭🤭 hayırlı sağlıklı gelsin acısız ağrısız geçer ameliyat sonran inşallah