celikbebeklerr Gelsin doğumunu sabırsızlıkla bekleyen ama doguramayan anneler. Kac gününüz kaldiiiii. Biz 38+5 olduk ne zaman son 9a geldik anlamadim bile🤷🏻♀️🥰
celikbebeklerr Yasemin_in68 Elif_kaya Ebru92 Aysin34 Yasemin50 Toplu cevap vereyim dedim. Desenize yine en az hamile benim. Bu sene bu bebişler neden doğmak istemiyor yahuu. Kalcaz mi suni sanciya bu gidişle🙄
Yasemin_in68 Aysin34 bende de aynı nst de sancım çıkmadı çatı muayene oldum açılmam çıkmadı nişan yok hiç bieşy yok 😂
Yasemin_in68 Aysin34 bende de aynı nst de sancım çıkmadı çatı muayene oldum açılmam çıkmadı nişan yok hiç bieşy yok 😂
Yasemin_in68 celikbebeklerr inşallah kalmayız 🙄 bekleyelim bakalım doktor suyu oksijeni iyi bi sıkıntı yok derse sabredelim az daha hayırlısı olsun hakkımızda ☺️ Hem bebeğimizin hem kendimiz hakkında 💐sonuçta daha ne kadar durabilirler ki 😆
Yasemin50 celikbebeklerr çarşambaya kadar beklicez çarşamba yatış vericek doktorum suni sancı verecekler dua edin kızlar bize 🙏🏻Çarşambadan önce doğsun 🙏🏻🤦🏻♀️
Elif_kaya celikbebeklerr ayy İnşaAllah kendi sancımızla gelir sağlıklı sıhattli artık dayanamıyorum bir an önce gelsin minik yavrularımız 🐣🐣
celikbebeklerr Busra0710 ikinci dogumda çatı yapilmiyor diye biliyorum ilki normal oldugunda :) bakalim hangimizinki daha once geliyorrr🙂
Menfiye_01 celikbebeklerr gelmiyorlar son 5 gunum pazartesı sezeryan gunu aldık sancım da bir oluyor bır gıdıyor 😅keske sancı tutsa açılmak olsa normal yapsam😅😅
celikbebeklerr Menfiye_01 bizimki de dogmazsa suni sanci dedik doktorumla 🙄 Allah gonlune gore versin canim
Hilalmira celikbebeklerr 39+6 ile zirvedeyimm 🌸doğmamaya karar verdim umursamamaya başladım yokmuş gibi davranıyom 😅
celikbebeklerr Hilalmira haftaya ayni durumda olacağım gibi hissediyorum bir ömür evladımla ayni bedeni paylasacaz sanki🙄🤣